guilty pleasure

Sitter och glor på Hell's Kitchen, kocktävlingsprogrammet med Gordon "SHUT THE FUCK UP YOU FUCKING DONKEY" Ramsay. Den amerikanska versionen av programmet är verkligen under all kritik, med billiga sensationella klipp, överdrivet dramatisk musik, och totalt helpantade deltagare. För att inte tala om en RIKTIGT jobbig speakerröst. Så varför tittar jag ens på det?

Jag klandrar inte Ramsay för att ha horat ut sig till amerikanska Fox (jag skulle LÄTT gjort det själv för lite extra fickpengar), jag klandrar däremot Fox för att ha förvanskat en riktigt intressant programidé. I originalserien från Storbritannien blir Gordon bara förbannad när det är befogat, i övrigt är han en riktigt cool kille. I den amerikäääänska versionen är han, i bästa fall, en gapig och förbannat skitjobbig karikatyr av sig själv.

Trots det så kan jag inte låta bli att titta på skiten. Varför är det så? Kanske för att mitt i all skit så dyker det ändå upp såna här ljusglimtar:


Go Ramsay!

Kommentarer
Postat av: Krajks

Jag älskar Gordon Ramsay. Passionerat! Jag önskar att han får leda SNL någongång. Att han kan vara rolig på andra sätt än invektivsättet har man ju sett hos Ricky Gervais.

2008-04-09 @ 15:47:50
Postat av: Sandra

Jadu, varför man tittar på sånt där undrar jag alltid när jag smäller igång nåt skumt program..

2008-04-12 @ 16:02:21
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0