tio saker ni kanske inte visste om ricard

1. Slog rekord i ett slide-pussel på Hemglass hemsida för ca 7 år sen. 5 sekunder blankt. Ren tur, bör tilläggas. Hehe.
2. Hatar Per Gessle med en passion. Att mannen har en karriär och kan leva på sin musik är för mig ofattbart. Hans texter är äckliga som en äcklig bäver, han sjunger som en äcklig bäver och han ser äckligare ut än en... en... ja, se själva.




Tack och lov så är jag inte ensam om detta. Söker man på facebook så finns det många fler grupper mot Per Gessle än för Per Gessle. Närmare bestämt 16 mot 6. Några exempel är "Hata Per Gessle", "Mata Per Gessle till tigrarna", "Alla som sitter på en sten och hatar Per Gessle på en och samma gång", samt min egna favorit; "Straffa Per Gessle genom att stänga in honom i ett rum och spela Per Gessle".
3. Har sambo sen 5 och ett halvt år tillbaka. Sorry ladies.
4. Jag är helt hopplös på att komma ihåg födelsedagar. Jag minns dock min flickväns födelsedag. Så man kan kanske inte säga att jag är helt hopplös, men nästan. Jag minns inte mammas, pappas, eller mina syskons födelsedagar. Jag minns vilka månader, men inte dagen.
5. Jag tycker att Vin Diesel är grymt underskattad som skådespelare.
6. Sköter mig exemplariskt på jobbet, men är helt hopplös att sköta hemmet.
7. Har nästintill encyklopediska kunskaper om film.
8. Dricker gärna alkohol, men dricker väldigt sällan.
9. Älskar att spela TV-spel, men har sällan tålamod att spela igenom alla spel jag har.
10. Föddes naken.


Kommentarer
Postat av: Darya

Åh, jag HATAR per gessle! Så otroligt mycket!! Vuxen man som sjunger som en bebis.. uuuuuuuuusch

2008-04-17 @ 08:27:25
URL: http://darya.blogg.se
Postat av: Ricard

Darya: Det är klart att du hatar Per Gessle. Du är ju en redi' tös. :)

2008-04-17 @ 09:01:37
Postat av: Sandra

Du å mamma kan i så fall bilda klubb, hon avskyr per gessle hon med.
Var den här listan seriös förresten?

2008-04-18 @ 00:22:38
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Ricard

Doris: Kanske. Delvis iallafall. ;)

2008-04-18 @ 00:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0