utlåst



Precis innan blogg.se stängde ner för uppdatering av plattformen så hann jag med att flika in nedanstående inlägg. Detta resulterade i att jag fick en fast plats på "senast publicerade inlägg" på blogg.se, så jag fick en mindre chock när jag såg hur många unika besökare jag hade fått på sidan; 131 stycken den 29:e mars, och 129 stycken den 30:e. Hoppas åtminstone 4-5 stycken hittar tillbaka hit, eller fler.

Jag råkade låsa ute mig själv i natt. Glömde nycklarna bredvid datorn. Jag som alltid låter dom ligga i jackfickan, men inte i natt. Typiskt. Jag åkte upp till jobbet och hängde där en stund medans jag väntade på att portarna skulle låsa upp sig själva. Jobbigt värre. Det är inte så kallt ute nu längre, men ändå fullt tillräckligt för att man ska vilja hålla sig inomhus. Iallafall jag.

Nu ska jag antingen se på någon film eller se på något gammalt avsnitt av The Loop. Lite småkul serie, lagom hjärndött. Hoppas blogg.se inte fuckar upp sig igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAA, tillåt mig att ha roligt åt detta, men det är så jävla roligt när folk låser sig själva ute XD

2008-04-04 @ 17:26:43
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Ricard

Den bjuder jag på. Värst är det i ögonblicken precis innan man inser att man inte kommer in och letar frenetiskt i jackfickan... sen kommer Stönet. The Stön. Och Stönet låter *exakt* likadant på alla som låst ute sig själva. Uppgivet, lönlöst och frustrerat.

2008-04-04 @ 18:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0