min dag



Idag har jag varit så slö att jag nästan skäms. Det enda vettiga jag gjort idag var att laga mat och betala mina räkningar (det sistnämnda gjorde jag för typ 4 minuter sen). Resten av tiden har spenderats framför datorn, PS3an och TV'n. Har haft problem med att sova när jag är ledig på sistone, därav slöheten. Det är nästan så att jag ser fram emot att jobba så att jag kan sova ordentligt.

Har kommit på ett briljant Alfons-inlägg. Idén har svävat runt i mitt huvud sen det senaste inlägget, men det var något som saknades. I natt så kom jag på det. Det kommer att dyka upp kanske under veckan, men inte senare än nästa vecka, då min semester börjar igen.

Sen måste jag förklara bilden också. Jag råkade vinna en tävling på en av mina favvobloggar, Farfar Stens blogg. Vinsten var skyltarna som han hade under första maj förra året. Spännande. Jag rekommenderar att ni tar en sväng förbi hans skrämmande blogg. Han är fruktansvärt läskig. Men väldigt underhållande.

En grej till bara. Videon i mitt förra inlägg var faktiskt från ett riktigt barnprogram. Dock så sändes det aldrig som en del av det ordinarie programmet, utan bara som ett internskämt för TV-stationen som de skickade runt under julen 1979. Wikipedia knows all. Jag tänkte väl att de inte skulle komma undan med alla dom gröna byxorna om det hade sänts. Jisses.

Kommentarer
Postat av: Barbro Binda

Hej plakatvinnaren! Tur att du ville ha dom, det ville inte jag! Gillar klubba mera! Du och jag har en sak gemensamt förutom att vi har vunnit priser i Farfar Stens blogg. Jag gillar inte soljäveln jag heller! Hahaha!!!

2008-08-18 @ 16:36:58
Postat av: Krajks

Vilka fina skyltar! Grattis!

Åååå jag längtar efter Alfonsinlägget. Och lite tills du kommer online, för jag ska säga en sak. Kom online kom online kom onliiiiiine på msn!

2008-08-18 @ 19:14:04
URL: http://krajks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0