skoj



Ibland, när jag har tråkigt på fester eller liknande, så brukar jag smyga in ordet "bukkake" in i konversationen, bara för att se om det är någon som reagerar. Ser de ut som levande frågetecken så är det okej, men om någon reagerar på något avslöjande sätt som visar att de vet om vad det är för något, så säger det en hel del om personens surfvanor. Jag sticker inte under stolen med min vetskap om ordet, har man varit aktiv på nätet så länge som jag har så har man stött på alla hemskheter som internet har att erbjuda.

Vet ni inte vad det är för något, gör er själva en tjänst och kolla inte upp det. Förbli lyckligt ovetande.

Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Lyckligt ovetande, WTF are you talking about +skratta+, vad kan vara bättre än bukkake?

Min dröm är ett gäng på 500 killar, it would be YUMMY +ler+

2008-08-14 @ 00:47:38
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: eLGee

Hahaha, det var nästan väntat från dig, Isa. :D Om du ska fixa ett bukkakeparty så kan jag motvilligt ställa upp på att dokumentera händelsen. :D

2008-08-14 @ 01:54:57
URL: http://elgee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0