inget nyårsfirande för min del

Har nu också åkt på en förkylning, typ nu när alla andra har återhämtat sig från sina förkylningar. Det började egentligen i lördags, som en liten retning i halsen, men som idag har blommat ut till en enda snorig röra. Kan inte sova, men är ändå skittrött. En klen tröst är dock att det bara verkar vara en lättare förkylning, för jag har inte överdrivet ont i huvudet eller känner mig inte speciellt febrig... än. Förkylningen kunde dock hållt sig borta några veckor till, tycker jag. Inte för att jag bokat in någon fest för imorgon eller liknande, men jag ville ändå hitta på något.

Man får inte alltid som man vill, eller hur? Fast vem vet, morgondagen kanske blir bättre. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Joakim

God fortsättning!

2009-01-01 @ 12:27:50
URL: http://joakimisdemented.com/
Postat av: Ricard

Detsamma, min vän. :)

2009-01-01 @ 16:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0