"...it's on a par with a night of heavy drinking."



Var ute på det enda utehaket i stan igår med några kompisar. Under kvällen så träffar jag en tjej som jag tydligen jobbat ihop med några år sedan, men jag kommer inte ihåg idag vad hon hette. Det stör mig så fruktansvärt. Jag visste det tydligen igår, men idag är det som om något lekt Eternal Sunshine of the Spotless Mind på min hjärna och bestämt sig att jag inte ska komma ihåg det något mer.

Jag har suttit på Facebook hela kvällen och försökt hitta henne där, men inget namn ringer någon klocka. Så läser du detta, mystery-woman från igår, skicka en kommentar eller adda mig på fejjan så blir jag glad.

Kommentarer
Postat av: Hervor

Jag heter Hervor. Minns du mig inte? Hervor som är ett så säreget namn!
(Okejrå det är Krajks.)

2008-02-11 @ 17:26:03
Postat av: Ricard

Hihihi, så tokig du är. :P

2008-02-11 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0