den sjuka apan, del 4

Alfons har åkt på semester. Han beställde en resa till varmare breddgrader, närmare bestämt Thailand, för att hitta någon som han kan göra slut på ensamheten med (läs prostituerad), men han krashlandade på Sydpolen. Med hjälp av ultra-mega-super-satellit-bilder från NASA så lyckades vi faktiskt få en bild på honom direkt efter olyckan.



Dom har lyckats bekräfta att Alfons lever, för dom såg hans högra krycka röra på sig. Trots att dom vet exakt var planet och Alfons befinner sig så har man ändå valt att inte rädda Alfons. "Ni kan väl vänta några månader och se om han trivs där innan man lägger ut en massa pengar på att hämta honom. Här är det ju ändå ingen som vill ha honom." Citat från en representant från flygbolaget Ryan Air. Och det var inte ens dom som flög Alfons plan.

Kommentarer
Postat av: Krajks

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA! JAG DÖÖÖÖÖÖR! Det här var det roligaste du någonsin har skrivit. Någonsin. Jag kommer att gå in på din blogg nio gånger om dagen i en månad enbart för att läsa det här. På riktigt. Du vet att jag inte skojar.

2008-03-04 @ 13:07:20
Postat av: Ricard

Tack, Krajks. :)
Vi ska nog hitta ett lämpligt sjukhus till dig en vacker dag. ;)

2008-03-04 @ 16:19:19
Postat av: Krajks

Lycka till. Jag har letat nonstop i 24 år.

2008-03-04 @ 17:30:46
Postat av: Ricard

Vi får bygga ett eget. :)

2008-03-05 @ 07:07:25
Postat av: Krajks

Jaa! Och jag kan måla det, för jag är ju ändå i målartagen nu! Och så kanske målandet blir lite som en typ av terapi. (Man kan ju alltid hoppas.)

2008-03-05 @ 08:37:15
Postat av: Sandra

Tjena Boris! Trevlig kväll va? ;)

2008-03-08 @ 02:20:46
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Sandra

Hehe jo, det får vi allt göra om. Tråkigt att din fröken M inte dök upp som ni bestämt, men du fann ju mig istället.. var inte det bra det med, så säg? :D haha

2008-03-08 @ 12:27:28
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Joakim

Haha! Din blogg äger ju, eLGee!

2008-03-09 @ 12:16:19
URL: http://joakimisdemented.com
Postat av: Ricard

Joakim: Det är ju det jag har sagt hela tiden, men tror du någon lyssnar? ;)

2008-03-09 @ 18:07:22
Postat av: Krajks

Jo, JAG lyssnar. Men det har jag ju ingenting för, för jag blev minsann lovad en Alfons i helgen, men har jag fått någon? INTET DET!

2008-03-09 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0