den sjuka apan, del 7



Alfons.... Alfons....




Vad, vem där? Vad händer?



Det är jag, Alfons. Den kända äventyraren Göran Kropp.




Vem?



Lyssna, Alfons. Jag har blivit.. tvingad hit för att hjälpa dig.
Jag har varit i din situation. Du måste resa på dig.




Jag kan inte. Mitt ben är fastfruset. Och mina kryckor också.



Okej. Jag vet precis vad du ska göra.
Du måste kissa på dig. Det får isen
att smälta runt ditt ben tillfälligt, så
du måste agera snabbt. Kissa på dig.
Nu, Alfons!




Men jag kissar alltid på mig. Det var så jag fastnade.



...



Kan du hjälpa mig?



Du är ju för fan helt hopplös. Kropp out.



*SVISH*



...

Kommentarer
Postat av: Joakim The Demented

Hahahaha! Så jävla hillarious!

2008-03-20 @ 11:25:10
URL: http://joakimisdemented.com
Postat av: Laszlo

lmao! klockrent :D

2008-03-20 @ 15:25:34
URL: http://blog.laszlo.se
Postat av: Ricard

Hihihi, tackar för responsen. :)

2008-03-21 @ 06:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0