inbjudan

Fick en sån här fin liten lapp från ett företag för några veckor sedan som demonstrerar... hrm, "nya ull och magnetprodukter." Skåda.



Lockande, inte sant? Men jag vill att ni ska fästa blicken på den nedre högra sektionen:



Jag tycker att frågan "Vad har god sömn med hälsan att göra?" är... förlåt, jag kan inte skriva färdigt detta utan att skratta. Det finns så mycket idiotiskt med detta att det vore som att sparka in en öppen dörr att påpeka det. Men det finns också något mycket skrämmande här.



Många kanske ser denna som ett kärleksfullt porträtt av en kärleksfull familj. Men varför är mamman i bilden fullt påklädd? Varför är mannen naken? Vad är dom så glada över? Hur orkar dom med varandra? Varför är ungarna så fula? Och vad fan har bilden med texten att göra?

Synd att jag inte accepterade inbjudan. Jag var så sugen på gratis middag. Och så nyfiken på vad gratis-gåvan var för något.. Eller inte alls. Kanske hade jag fått svar på mina frågor angående familjen i bilden. Eller inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0