skitdålig



Jag såg den senaste Indiana Jones-filmen i torsdags, och FY FAN vad dålig den var. Jag hade inga höga förväntningar på filmen alls, för jag vill hellre bli överraskad än besviken. Men trots de låga förväntningarna så lyckades jag ändå bli besviken. Riktigt besviken. Det är svårt att säga exakt vad som var fel med filmen utan att avslöja för mycket, men har ni sett filmen så lyckas denna recensionen fånga mycket av vad jag ogillade med den.

Grattis, Georgie-boy. Du har lyckats våldta ännu ett av mina barndomsminnen. Hoppas du är nöjd. Gubbjävel.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hum, jag som tänkte se den för att en vän tjatade som förbaskat... Kanske ska skippa det då :/

2008-05-27 @ 12:23:50
Postat av: Ricard

Det finns ju folk som gillar den, och du kanske tillhör den gruppen. :)

2008-05-27 @ 13:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0