äntligen på väg?

Jag fick REK-numret igår, så jag kommer uppdatera det här inlägget så ni kan följa datorns väg till mig. Roligt, va?

Just nu är datorn...:

7 okt kl 06:08Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats
6 okt kl 19:18Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen

Kommer den hinna hit idag? Time will tell.

Uppdatering: Okej, klockan är 1453, och det står fortfarande samma sak på söksidan som ovan. Jag vägrar tro att inget har hänt med mitt paket på närapå 9 timmar. Fast det är synd att tro att det är en live feed från Postens sida. Ofta har statusen uppdaterats först när jag hämtat ut paketet, vilket är lite bakvänt. Det liksom förtar hela syftet med att följa ett pakets gång på nätet. Nåväl. Än är inte dagen slut.

Uppdatering: Nu är dagen slut. Fortfarande inget ändrat. Vad fan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0