färdig

Japp, nu är jag klar med datorn sedan jag fick hem den. Det tog en rätt bra stund att fixa hem alla program som jag behöver och installera dessa, men nu kan jag bara leka med den. Tyvärr så ville min gamla hårddisk inte komma överrens med hårddiskkabinettet jag köpt till den, och där fanns ca 250 GB serier, musik och filmer. Det känns lite surt. Tack och lov så funkade det med min andra hårddisk, där jag hade sparat all porr... -eh, viktiga dokument och fotografier. Hehe.

I övrigt så funkar den alldeles utmärkt. Är lite ovan med Vista fortfarande, men det går väl över så småningom. Nu ska jag diska. Återkommer senare med lite bilder, om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Logan

OM du orkar? You'd better fuckin' orka, BITCH! :D Show meeee the pictures!

2008-10-11 @ 04:00:44
URL: http://ohsotrendy.blogspot.com/
Postat av: Ricard

Jag slängde upp något roligare istället. :P

2008-10-11 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0