skitdator del 9

Goda nyheter idag. Var inne på min beställning på sidan där jag beställt min dator, och där det tidigare stod "förväntat sänddatum: 2008-10-06" står det nu "förväntat sänddatum: 2008-09-29", vilket betyder att de har förhoppningsvis återgått till det tidigare leveransdatumet. Alla delar som datorn består av finns i skrivande stund i lager. Vilket i sin tur borde betyda att jag borde få datorn redan nästa vecka! Fucking yay! Jag försöker hålla tillbaka lite av mina förhoppningar, men det är ett gott tecken i vilket fall som helst.

Drömde idag en dröm som var riktigt frustrerande, men ändå katartisk. Skriver mer om det imorgon. Då ska jag berätta om tre tillfällen som lämnade mig riktigt frustrerad. Tre gubbjävlar, tre berättelser. Stay tuned.

Dagens ord: borde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0