skitdator del 10

2008-09-29 har kommit och gått. Inget leveransbesked. Jag ska nog släppa mina förhoppningar om att få datorn denna veckan. Det är sundast så.

Var hemma och åt hemma hos mina föräldrar och åt igår. Dom har köpt en dator från samma ställe som jag. Deras dator var knäpptyst. Seriöst. När jag satte mig vid den trodde jag att den var avstängd, för skärmen hade åkt in i vänteläge. Icke. Datorn jag har hemma låter värre än dammsugaren hemma. Värre än min Xbox 360. Och den är högljudd.

Jag tvivlar på att den nya datorn kommer vara lika tyst som mina föräldrars, eftersom den har lite mer kräm i sig. Fast det lär nog inte låta lika högt som den jag har nu. Vi får helt enkelt se.

Såg Labyrinth med David Bowie och Jennifer Connelly igår också. Eller ja, nästan hela. Den var jävligt konstig. Men Bowie var grym, som alltid. Älskar hans sätt att betona vissa ord. Och hans bollsinne. Försökte leta fram ett klipp på scenen med kristallbollen, men hittade bara en våldtagen video med en jobbig låt som ersätter allt annat ljud. Det får duga. 25 sekunder in i klippet:


Kommentarer
Postat av: Isa Decadent

Har du verkligen inte sett Labyrinth tidigare?

En av mina barndomsfavoriter som jag än idag älskar villkorslöst +ler+

2008-09-30 @ 11:43:57
URL: http://isadecadent.blogg.se/
Postat av: Ricard

Jag kan ha sett den när jag var mycket liten, kändes som om jag hade vaga minnen av den när jag tittade. Nu ska jag bara se The Dark Crystal också. :)

2008-09-30 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0