ricard blir för full

Ricard tyckte att han skulle bli full denna lördagen. Ricard dricker först Baily's. Massa Baily's. Sedan Absolut Vodka med Coca Cola. Massa Absolut Vodka med Coca Cola. Sist allas våra kära kapten, Captain Morgan. Det är på Morgan jag skyller den följande spyan på. Jag spydde mer än vad jag minns. Jag tittade mig omkring i efterspelet och undrade hur fan det gått till. Jag städade så gott jag kunde i mitt tillstånd. Inte tillräckligt. Jag ursäktade mig massvis och åkte hem. Det kändes som det rätta beslutet.



Alkohol är uppenbarligen inte min drog.

Kommentarer
Postat av: kim

fniss.



kapten gör samma för mig.

2009-12-06 @ 12:12:16
URL: http://mentackskaruha.blogg.se/
Postat av: Ricard med bara C

Den Gode Kaptenen var fruktansvärt elak igår natt.

2009-12-06 @ 16:43:44
URL: http://elgee.blogg.se/
Postat av: Krajks

Men RC ditt spektakel! Nu blir det ingenting starkare än mjölk för dig på en månad. Basta.

2009-12-07 @ 16:55:46
Postat av: Katta

Skit i Kaptenen nästa gång..han är lömsk!!!!! :P

2009-12-10 @ 12:34:45
Postat av: Nina

Åh nej! Jag är också full! Whieee!

2009-12-27 @ 13:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0