sjuk



The powers that be tycks inte vilja ge mig ett break i år över huvud taget. Efter att ha varit frisk som en nötkärna hela året så har jag gått och blivit sjuk, vilket gör att jag förmodligen inte kommer kunna festa någonting på nyårsafton. Nåja, det var ändå bara pricken över i:et på detta skitåret som 2009 har varit.

Nåja, 2010 bådar gott än så länge i alla fall. Har två saker planerade, båda Krajks-relaterade. Först och främst så ska jag åka ner till Rom för att hälsa på henne i februari, sen ska jag åka upp till Piteå på PDOL och se Kent och Lars Winnerbäck live i juli. Det ska bli legen- wait for it -dary!



Kommentarer
Postat av: Krajks

Jäjäjäää! :D

2010-01-01 @ 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0