"Jag vill att du ska veta att jag skäms."



Eftersom jag börjar jobba halv 4 idag så tänkte jag igår kväll att jag inte behöver tänka på att lägga mig speciellt tidigt. Så jag satt uppe till 3 och läste recensioner på Ghostbusters-blurayn och spelet som släpps nu i dagarna. Nördigt, jag vet, men hur kan man inte bli såld på ett spel som har Bill Murrays, Dan Aykroyds, Harold Ramis och Ernie Hudsons röster och liknelser? Som Ghostbusters? Precis. I rest my case.

I alla fall, jag hade tänkt att sova lite längre idag. Min hyresvärd tyckte inte att det var en bra idé. I skrivande stund så är det 3 killar med borr, hammare och andra verktyg i entrén till byggnaden och gör mitt liv surt. Jag har ingen aning om vad det är för projekt, jag tyckte entrén var fin innan. Men högljudda är dom minsann. Grrr. Såna här dagar önskar man att man hade en egen proton pack som man kunde gå lös med.

Henrik Schyffert gillar vi. Så jag håller på att skumma igenom hans blogg lite grann. Månad för månad. Och jag stötte på det här inlägget. Tyckte det var så förbannat klockrent så jag var bara tvungen att länka till det.

Nu har grabbarna där nere inte väsnats på ca 10 minuter, så jag ska se om jag kan ta igen lite av den förlorade sömnen nu. I natt ska jag sova på hotellet då jag ska jobba frukostpasset, så jag slipper oväsendet imorgon i alla fall. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0