tack tack tack



Verkar som om De Goda Männen på Försäkringskassan kom till min undsättning. Kollade mitt banksaldo idag och såg en insättning där titulerad "Dagersättning", följt av en härlig summa pengar. Känns skönt, annars hade denna månaden varit riktigt jobbig. Tack för ert snabba agerande och all hjälp, även om ni gör blanketter anpassade för er själva och ingen annan. Tack, Ni Goda Män på Försäkringskassan.
(Nej, jag jobbar inte där.)

Idag fick jag för första gången på egen hand fått städa hotellrum. Som ni vet så har jag inte sett fram emot just denna uppgiften, men ta mig tusan om det inte var rätt okej ändå. Tydligen talade uppgiften till min metodiska natur, och jag kände mig rätt nöjd efter varje städat rum. Sen kunde jag lyssna på min egna musik istället för skiten de spelar på radio, vilket var ett extra stort plus. Skönt att komma bort från köksstressen lite.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0