nej tack



Gårkvällen och denna spenderades i Värnamos uteliv. Har jobbat mycket helger så jag har inte fått tillfälle att festa av mig. Igår blev det dock alldeles för mycket att dricka, spenderade merparten av följande dag i sängen, och inte på det bra sättet. Satt på Harrys igår kväll och snackade lite med en jättetrevlig tjej jag träffat någon gång innan, men fick under samtalets gång reda på att hon hade pojkvän...

DEALBREAKER

Visst. Snacka går ju ändå, har inget bättre för mig. Senare kröp det dock fram att sagda tjej bara var 17 år...

DEALBREAKER COMBO

Jo, jag har faktiskt bättre saker för mig. Det var bara att tacka för mig och vandra vidare. Vad fan gör 17-åringar på Harrys ändå, egentligen? Fuck my life.

Fyllan blev värre, och när jag promenixade hem i min ensamhet så råkade jag ringa ett fyllesamtal. Japp. Ni vet precis till vem.
Min facebookstatus från samma natt:

Lite fyllesamtal har väl ingen dött av? Hahahaha åh gud döda mig nu.

Fuck my life.

Idag var det bättre. Massa folk, massa kamrater, massa dans och mycket bättre samtal. Och inte lika mycket dricka. Och framför allt inga fyllesamtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0