if i was a flower growing wild and free...

...all I wanted you to be is my sweet honey-bee.

Sitter här på jobbet ännu en natt. Det är så sjukt lugnt nu när vi inte har restaurangen att tänka på mera. Jag har säkert redan konstaterat detta i bloggen, men skit samma. Tur att jag har min lilla iPod med musik och bok som jag kan lyssna på. Fast det känns rätt jäkla segt ändå. Som min kollega Christopher så deprimerat uttryckte det en natt:
Det roligaste man har på natten är att titta på när golvet torkar. 

Så är det. Man ska ändå vara glad att man har det kära internet att fördriva tiden med.


Kommentarer
Postat av: Krajks

Naaaw! Men jag ÄR ju ditt honungsbi! ;-) (Hahahahahaha!)

2009-09-10 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0