fråga ricard 1

Har nu fått in tillräckligt med frågor för att skriva ett inlägg i detta nya inslag. Är det någon ny fråga ni önskar svar på, så är det bara att skriva i kommentarfältet till detta inlägget så kommer det med i nästa "Fråga Ricard".

här skrev: Sandra
Jag väljer att fråga... hm... Vilken kaffesort är bäst?
2010-01-05 @ 17:29:53
reklam: http://rockgrodan.com

Ricard svarar:  Helst den sort som är gjord på den så kallade kaffebönan, även känd som Caffea.
Seriöst, så är jag ingen större kaffedrickare. Dricker jag kaffe så brukar det bli en dubbel espresso, mest för att man slipper den bittra sidan av kaffesmaken. Starkt, liten och kraftfullt, precis som min pen-

här skrev: Krajks
Är jag dum i huvudet? Ibland känns det så.
2010-01-06 @ 11:08:45

Ricard svarar: Nejdå, du är inte dum i huvudet. Alls. Eller ja, alla är väl dumma i huvudet till och från, men av alla människor jag känner så är du den som är allra minst dum i huvudet. :)

här skrev: Krajks
Jag vill klippa mig. Jag hade tänkt önska mig en klippning i julklapp, men jag gjorde inte det. Det var dumt. Jag har egentligen inte råd. Inte ens i närheten. Kära RC, ska jag göra det ändå?
2010-01-06 @ 22:22:28

Ricard svarar: Du kan be Rags klippa dig, eller så kan jag göra det. Jag är utmärkt på att frisera hår. Tror jag. Jag har aldrig klippt någon annans hår, men någon gång ska vara den första, eller hur? :)

här skrev: Isa Decadent
Vad anser du är det bästa med ditt liv just nu?
Om du nu kan specificera.
2010-01-13 @ 03:01:01

Ricard svarar: Min familj, mina vänner och vissa kollegor.  Ska vi vara materiella så är min minidator en favorit, näst efter lägenheten och min PS3. Ska vi vara skämtsamma så är mitt navelludd den bästa överraskningen på morgonen, varje dag. 

här skrev: Lagan
vem fan va de som uppfann idomin egentligen?? Jag vill veta vem jag ska tacka för denna fantastiska universalsalva
2010-01-13 @ 09:11:36
reklam: http://mejaizabella.blogg.se/

Ricard svarar: Ring till Cederoths huvudkontor på 020-838311. Det är dom du ska tacka.

här skrev: Krajks
Kommer du till Rom eller? Det är nog en av de bästa och mest relevanta frågorna som finns.
2010-01-13 @ 13:19:51

Ricard svarar: GARANTERAT! Ses i februari!

Kommentarer
Postat av: Krajks

BRA!



Jag känner förresten att jag verkligen drog mitt strå till stacken för det här inlägget!

2010-01-13 @ 19:48:56
Postat av: Ricard med bara C

Nu har jag absolut ingen aaaaaning om vad du pratar om. ;)

2010-01-13 @ 21:21:37
Postat av: Krajks

Nu har jag förresten hittat flera billiga (under 20€/klippning) frisörer här, så jag kanske gör slag i saken ändå! Ska du hänga med? Ska du också passa på att klippa dig här? Vi kan göra det tillsammans! Som Thelma och Louise! (Okej att de körde över ett stup, men det är inte p o ä n g e n, poängen är att de gjorde någonting tillsammans, som ett team! :D) Dessutom är det oftast ett par euro billigare för killar att klippa sig. Slå till, vetja! :D

2010-01-16 @ 18:39:54
Postat av: Ricard med bara C

Ja, en liten jämnklippning kanske man skulle passa på att göra. :) Yay! :D

2010-01-17 @ 02:53:31
Postat av: Krajks

Jaa! :D Kul!

2010-01-17 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0