portabel glädje

Sitter på jobbet och uppdaterar. Dock inte på jobbets datorer. Har införskaffat mig en liten vit bärbar maskin istället som fungerar alldeles ypperligt. En Samsung NC10.
Så ser den ut. Jag är fortfarande lite ovan vid tangentbordet trots att det är större än normalt för vanliga netbooks, och touchpaden är också lite svår att vänja sig vid, men det är förmodligen bara en tidsfråga innan det flyter på. Hittills är jag sjukt nöjd med min lilla vita maskin.
Jag har inte fått in så många frågor på mitt förra inlägg än, och jag vill gärna ha lite mer att komma med innan jag börjar svara på dom. Ni får fråga om precis vad ni vill, oavsett hur sjuka frågorna än är så ska jag göra mitt bästa för att komma med ett kul svar. Så börja fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0