den har stannat upp!

8 okt kl 13:09ICA Kvantum Värnamo, Försändelsen har kommit till Postens serviceställe
8 okt kl 03:54Jönköping, Försändelsen har sorterats
7 okt kl 06:08Stockholm Södra, Försändelsen har sorterats
6 okt kl 19:18Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen


Okej, nu är datorn i alla fall i samma riktnummersområde som mig. Nu måste jag bara vänta på att någon kan hjälpa mig att ta den hem, vilket blir först om 2 timmar. Det kommer vara två extremt långsamma timmar.

Tre veckor tog det. Tre plågsamma veckor då jag fått stå ut med världens trögaste dator. Men inte längre. It stops now. The line has been drawn.

Kommentarer
Postat av: Krajks

You show'em, baby!

2008-10-08 @ 16:29:41
URL: http://krajks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0