skitdator del 11

Pratade med nya-dator-företaget idag, då jag upptäckt att jag hade lite för mycket pengar på mitt bankkonto igår. Summan för den nya datorn för mycket. Tydligen behövde jag inte oroa mig, banken hade bara släppt reserveringen på beloppet eftersom man inte får reservera belopp längre än fem dagar. Passade på att fråga när datorn kan tänkas dyka upp. Jag ska tydligen satsa pengar på nästa vecka. Inte tidigare, som jag hoppats. Nåväl, jag jobbar hela helgen, så förhoppningsvis så kommer tiden gå fort och jag slipper tänka på det alltför mycket.

På fredag börjar min flickvän på sitt nya jobb, vilket ligger en rätt bra bit från vårt hem. Vilket betyder att hon måste gå hemifrån tidigare. Vilket betyder att vi kommer se mindre av varandra. Trist. Jag får skaffa en hobby eller nåt. Lägga pussel. Modelltåg. Iscensättningar av kända slag från andra världskriget med hjälp av tennsoldater. World of Warcraft. Sånt där som ensamma män sysslar med. Fast jag hittar nog hellre på nåt eget.

Kommentarer
Postat av: Logan

You should take up knitting! Or "America's Next Top Model"-watching! I'd be so proud of you, you BITCH! :D

2008-10-02 @ 03:55:12
URL: http://ohsotrendy.blogspot.com/
Postat av: Ricard

De två sysslorna du tar upp är bara för homosexuella män i förhållanden. Inte ensamma män. ;)

2008-10-02 @ 05:53:43
Postat av: Clara

Rick! Äntligen en (ny?) blogg att följa! Jag hoppas du inte är en sån som jag som uppdaterar en gång per halvår, jag behöver saker att läsa på jobbet förstår du! Är i övrigt så grymt less på dom flesta bloggar så jag har höga förväntingar nu hehe. Nejdå, tycker den verkar mycket bra! Keep it up! :)

2008-10-02 @ 11:32:01
URL: http://gemiglitetid.blogspot.com
Postat av: Clara igen

Nu är du länkad på min blogg likaså! Kom på att den här bloggen kanske inte är ny...Jag är sen in i matchen bara. ;)

2008-10-02 @ 16:31:32
Postat av: Ricard

Hehe, kul att du hittat tillbaka, Clara. Och tack för länken. Jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan. Bara för din skull. ;)



Tjing tjong!

2008-10-02 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0