saker jag inte förstår



Det finns mycket jag inte förstår.
Jag förstår inte varför jag genomlider skitfilm efter skitfilm i hopp om att den kanske blir bättre mot slutet.
Jag förstår inte logiken i att ta hit 6000 thailändare för att plocka bär som inte finns.
Jag förstår inte hur de ska kunna ta sig hem.
Jag förstår inte varför alkoholmissbrukare tror att jag kommer bjuda dom på öl och sprit.
Jag förstår inte varför folk tittar på Idol.
Jag förstår inte varför folk är så förtjusta i realityshower.
Jag förstår inte varför det svenska folket är så förtjusta i polisfilmer och kriminalromaner.
Jag förstår inte varför regeringen tycker det är viktigare att sätta dit piratkopierare än att sätta dit riktiga brottslingar.
Jag förstår inte varför man gett Shia LaBeouf huvudrollen i filmatiseringen av en av mina favoritböcker.
Jag förstår inte varför en skitregissör som D.J. Caruso får regissera sagda filmatisering.
Jag förstår inte varför folk ljuger om sin ålder.
Jag förstår inte varför det rycker i mitt högra öga.
Jag förstår inte varför folk är så jävla dumma i huvudet ibland.

Jag kanske är den som är dum i huvudet som inte förstår ovanstående.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför det rycker i ögat kan jag hjälpa dig med, det brukar uppkomma av antingen för mycke koffein, sömnbrist eller stress.

2009-08-25 @ 09:27:14
Postat av: Ricard med bara C

Anonym: Sömnbrist, där har vi det. :)

2009-08-25 @ 15:19:03
Postat av: Sara

Tro mig - bär och svamp finns det, SPECIELLT i år...

2009-08-26 @ 05:52:44
URL: http://fashionistasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va bra då har vi löst ett problem, du får se till att sova ordentligt nu då i fortsättningen.. Sweet dreams.. =)

2009-08-26 @ 10:54:52
Postat av: Ricard med bara C

Anonym: Vem är du, förresten? :)

2009-08-26 @ 15:18:09
Postat av: Martina

Det är inte jag.



Men jag fnissade gott inombords åt detta inlägg! Skojigt värre! ^^

2009-08-26 @ 20:21:51
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Ricard med bara C

Jag är smart, jag listade ut vem det var. Eller jag har en bra aning i alla fall.

2009-08-26 @ 22:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0