the brothers bloom



Såg precis Rian Johnsons senaste film med Adrien Brody, Mark Ruffalo, Rachel Weisz och Rinko Kikuchi. Jag älskade hans förra film "Brick" riktigt jäkla mycket. Så mycket att jag faktiskt kände mig tvungen att skriva till Rian och berätta hur mycket jag tyckte om den. Passade samtidigt på att fråga om han hade något nytt på gång. Jag förväntade mig aldrig något svar, men Rian var schyst nog att skriva tillbaka, nästan direkt, och då berättade han att han höll på med "The Brothers Bloom". Behöver knappast säga att detta var en given titt för min del.

Filmen var hur som helst riktigt bra, så jag rekommenderar den varmt. Den har ett riktigt starkt och intressant karaktärsgalleri som man bara vill se mer av efter att filmen är slut.

Imorgon så kanske jag tar en sväng till Växjö för att käka pizza. Fråga mig inte varför. Det finns flera bra pizzerior här i stan som uppfyller mitt pizzabehov, men jag kände att jag ville ta en sväng dit. Ses där.

Tjo

Kommentarer
Postat av: Ida, porrflingebruden

Efter "porrchocken" har kilona rasat så det är inga problem... jag behöver nog inte så mycket fitnessträning nu :) Men tack för peppningen!

/Ida

2009-08-27 @ 13:22:18
URL: http://pyttefin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag vet inte om du minns mig, du hittade min blogg för ganska längesedan och du skrev en kommentar på ett av mina inlägg.. Jag satt idag och gick igenom alla kommentarer jag fått och du var en av de första kommentarerna som jag la märke till. Du skrev att du kände väldigt likt det jag skrev, vilket gjorde mig berörd. Jag svarade aldrig på din kommentar då, men jag gör det nu. (Förlåt)



Ibland förvånas man över att det finns människor man minst anar som kan pigga upp ens liv.

2009-08-30 @ 18:23:37
URL: http://solstickeflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0