ett steg bakåt

Och jag, jag står maktlös inför kärleken igen
Man blir ödmjuk inför kraften i rörelsen
Om man tror på någonting som du gör
Att aldrig någonsin ge upp

Om jag hade lite kraft kvar att ge dig
Om jag hade lite hjärta att dela med mig

Om jag hade lite kärlek så var den till dig



Jag vet inte vad jag ska skriva mer så nu skriver jag bokstaven j.

jjjjjjjjj jjj j j jjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjj jjjjjjjjjjj j j j j j j  j   jjj  j j j j  j j  jjjj.


h är också en fin bokstav.

hhhhhh h hhhhhhhh hhhhh hhhhhhhh hhhhhhhhh hhhhhh

Kommentarer
Postat av: ColinZeal

Hahahaha!!! Freak! :D

2009-12-26 @ 14:15:04
URL: http://www.colinzeal.se
Postat av: Ricard med bara C

It takes one to know one. :)

2009-12-26 @ 16:19:31
Postat av: Krajks

Här är en annan fin bokstav: (Du är knäpp! KNÄPP!)

2009-12-26 @ 19:31:19
Postat av: Martina

Men ingen är lika fin som M!

2009-12-27 @ 18:46:26
URL: http://www.martinaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0