jul igen

Igår var jag hemma hos min mor för att dela ut de sista julklapparna till min bror Tony och också få min sista julklapp för i år av honom. Min andra bror, Robert, hade med sig sin flickvän Linda och hennes 9-årigadotter Elin, och för att hon inte skulle få tråkigt så letade vi fram vårat gamla stash med Lego som mamma har sparat på i alla dessa år. Fast det slutade med att vi vuxna lekte mer med Legot än vad Elin gjorde.


Hittade massvis med Legogubbar


Robban hade roligt.


Gubbar och lemmar.


Bilen som jag byggde. Tog bara fem timmar. It's BEAUTIFUL!


Apan var kronan på mästerverket.


Bror Tonys sambo Petra hade också roligt.


Här också.


Och här.


Lego!


Petra tyckte att det skulle vara lite romantiskt om en racerförare och sjukvårdsanställd skulle mysa.


Oj var de myser.


Sen vankades det gay-bröllop.
Och de levde lyckliga i 2 månader innan skilsmässan.



Kommentarer
Postat av: Martina

Sjukvårdsanställd?? Det är ju en kapten!!

2009-12-27 @ 18:45:23
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Ricard med bara C

Martina: Det syns inte på bilderna, men kroppen har ett litet sjukvårdskors på sig. :)

2009-12-27 @ 20:00:49
Postat av: Martina

Ricard: Vilka doktorer har kaptensmössa på sig? I så fall är han sjukvårdare till sjöss, så det så! ;)

2009-12-28 @ 17:26:06
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Ricard med bara C

Han kanske ville göra ett fashion statement, vad vet jag? :D

2009-12-28 @ 19:49:57
Postat av: Krajks

Han skulle ha burit iväg med racerföraren, som i slutet av En officer och en gentleman!

2009-12-29 @ 18:28:30
Postat av: Petra

Rättelse 1: Under mkt stark yttre påverkan kände jag mig tvingad att delta i legolekandet. Men ska under inga som helst omständigheter klandras för de minst sagt obscena bilderna. Det var Rikard och Rikard allena.

Rättelse 2: Det tog Rikard 7 timmar att bygga bilen.

Rättelse 3: Den är INTE ett mästerverk

Klart slut!

2009-12-29 @ 22:45:29
Postat av: Petra

Rättelse 4: Det ska vara ricard med ett c =)

2009-12-29 @ 22:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0