kärlek

Ricard
Aki har inga känslor alls.

Lina

va jobbigt, har du försökt prata me honom om de?

Ricard

Bara i min fantasi
Och där vill han inte prata
Aset

Ricard

Jag har gjort vad jag kan.

Lina

suck, kanske skulle fundera på o möta framtiden utan aki vid din sida?

Ricard

Blir svårt. Men allt gott har ju tyvärr ett slut. Bara att bita i det sura päronet och ge honom kalla fingret.

Lina

ja han förtjäbar inte dig

Ricard

Nej, verkligen inte
Det är knappt att jag förtjänar mig

Lina

haha nä knappt

Ricard

Jag får göra slut med mig själv snart också
Det är lika bra
Så jag hittar någon bättre

Ricard

Jag är så jäkla trött på mig, alltså
Städar ju knappt, diskar aldrig, och lagar skitäcklig mat.

Lina

ta ett snack me dig själv, såhär kan du ju inte ha de

Ricard

Nä. Jag orkar inte.
Det värsta med mig själv är att jag inte orkar prata med mig själv om det heller
Som du ser.

Lina

suck. karlar

Ricard

Suck var ordet. Jag är ju helt värdelös.
Ska bli så jävla skönt att bli av med mig

Lina

jobbigt de måste va. så du ska göra slut då?

Ricard

Jag själv ser ingen annan lösning.
Bättre att låta någon annan ta hand om mig. :)

Lina

skicka nu inte bara ett sms, utan säg det in real life

Ricard

Näe, fast jag tror att om rollerna var omvända så skulle jag nog skickat ett sms
Vilket as jag är

Ricard

Kan inte du göra det åt mig?
Helst på onsdag

Lina

jag fixar detta åt dig

Ricard

Skitbra
Säg inget till mig innan onsdag då

Lina

nej jag ska va tyst som muren. Så får du den smällen på ons istället

Ricard

Skitbra.
Visste att jag kunde lita på dig

Lina

alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0