byta bloggplattform

Om ni läser Krajks blogg så ser ni i hennes senaste inlägg att hon funderat på att byta bloggplattform. Eftersom jag är en härmapa så funderar jag också på det. Nej, jag har faktiskt funderat på det ett tag, och kollat runt på lite olika bloggplatser flera gånger. Jag hade blogspot innan, men sedan uppgraderades plattformen till det sämre, det blev besvärligare att ladda upp bilder, så jag hoppade över till blogg.se.

Vi får se hur det blir. OM jag nu byter plattform så kommer jag att kopiera över alla inlägg härifrån till den nya bloggen. En mödosam process, ja, men jag vill ha en bas att utgå ifrån, inte börja om helt på nytt bara för att blogg.se inte kan skärpa sig.

Nu ska jag kolla på en film med en mycket konstig titel - The Men Who Stare at Goats. Ha're!

Kommentarer
Postat av: Krajks

Jag hittade ingen plattform som jag gillade, så jag stannar kvar ett tag till. I alla fall tills det strular igen. Och om jag flyttar så tänker jag också ta med mig mina nästan 800 inlägg, även om det är en process som jag inte ser fram emot! :D



Men usch, jag vill verkligen inte flytta till blogspot... Samtidigt så är det ju en av de adresser som folk kommer ihåg, ingen minns ju en wordpress-adress. Bekymmer, bekymmer.

2010-01-29 @ 12:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0