sova ståendes



Jag är karate-trött just nu. Tröttare än vad jag brukar vara efter ett nattpass. Jag skulle kunna sova ståendes, sittandes, liggandes, hängandes, vinglandes, balanserandes, pratandes, och skrivandes. Jag kanske skriver detta just nu i sömnen. Inte troligt, men vad vet ni egentligen?

Som pricken över i så har min kollega/chef dragit på sig en mindre skada i foten, så han måste fixa skjuts hit till jobbet. Vilket innebär att jag måste jobba över minst en halvtimma.

Usch, vad gnällig jag verkar. Jag ska ju vara glad att jag har ett relativt roligt jobb. Och det är jag. Fast inte just nu.

Kommentarer
Postat av: Logan

Come and sleep on my sofa, big boy. ;-)

2008-05-20 @ 21:50:08
URL: http://ohsotrendy.blogspot.com/
Postat av: Ricard

You'd like that, wouldn't you? :P

2008-05-21 @ 04:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0