semester del 3

Pyste iväg till Malmö över helgen för att hälsa på min bror och hans sambo. Åkte till min gamla chef och hälsade på. Fick träffa Pyg och Peter. Kikade på Turning Torso. Helt OK helg. Lite bilder, kanske?


Min bror och Pyg gosar
med kissemiss


Kissemiss nr. 2


Vi kollade lite på Röd Drake.


Stranden vid Västra Hamnen.


Turning Torso. Ewww.


Entrén till Turning Torso.


Öresundsbron.

Mycket trevlig liten semester. Synd bara att det är så drygt att åka tåg. Jag hade i och för sig laddat min PSP med massa Frasier-avsnitt som jag kunde underhålla mig med, men det är fortfarande rätt drygt. Tur att jag inte tog bussen som jag tänkt från början.

Nu ska jag ner och handla.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Haha, vadå "Turnin Torso. Ewww"? Gillar du det inte eller?

2008-09-02 @ 11:45:29
URL: http://joakimisdemented.com
Postat av: Ricard

Jag har svårt för skrytbyggen. Speciellt groteska sådana. :)

2008-09-02 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0