kebabrulle

Var ute på Värnamos enda vattenhål igår och svängde på dom lurviga. Det var väl okej, om man bortser från tre saker:

1. Jag träffade bara 3 personer jag kände på hela kvällen, varav en gick hem tidigt. Fördelen med att det bara finns ett uteställe brukar vara att man alltid stöter på några man känner, men igår stämde inte den regeln. Trist.

2. DJ'n sög riktigt hårt. Av det som spelades på dansgolvet så gick bara en handfull låtar att dansa till. Vill jag dansa till Lady Gaga så behöver jag bara sätta på RixFM och vänta max 3 minuter. Sen var han ingen hejare på övergångar heller. Tanken är att det inte ska vara några tysta partier mellan låtarna så att man kan hålla igång hela tiden, men det konceptet förstod inte denna DJ'n. Tumme ner!

3. Denna tredje punkt illustreras bäst genom denna video av Flight of the Conchords:


Sen åt jag min första kebabrulle på många många år igår också. Jag fick bara lite kebabsås, så jag bad killen i vagnen hälla på lite till, och han erbjöd sig att spruta kebabsås direkt i munnen på mig.

"Ehhh..."

Jag ångrade att jag ens frågade. Och det blir nog den sista kebabrullen på länge. I alla fall därifrån.

Kommentarer
Postat av: Krajks

Det är något lätt störande med bilden av en främmande man vid en kebabvagn som sprutar kebabsås rätt in i munnen på dig...

2009-04-12 @ 23:22:36
URL: http://krajks.blogg.se/
Postat av: Ricard

"LÄTT störande"? :D

2009-04-13 @ 09:37:00
URL: http://elgee.blogg.se/
Postat av: Krajks

Ja. Jag försökte vara finkänslig! :D

2009-04-13 @ 12:45:41
URL: http://krajks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men, värnamo ... kebab ... inte äta? jag förstår inte ditt resonemang :/ När man väl är i Wmo så gluffsas det i mycket och många rullar - med sås. Däremot är falafel-vagnens gods ganska skadat och ska helst inte förtäras enligt min mening :/

2009-04-16 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0