frågor och svar om moi

Snodde denna från Martina. Hoppas det inte gjorde nåt.

1. Vad är klockan? 04:07
2. Ditt namn? Ricard
3. Smeknamn: RC, Schnuppen, Ricardo, Casselhag, Cassel, Mr. Castle.
4. Piercings: Inte längre. Hade ett i ögonbrynet för några år sen.
5. Ögonfärg: Hasselnöt med grönt runt iris.
6. Födelseplats: Värnamo
7. Favoritmat? Kombination 4 på Lilla Krogen (Vitlöksmarinerad biff, friterad kyckling med sötsur sås och grillade kycklingspett med jordnötssås och ris)
8. Någonsin varit i Kalifornien? Inte än, men någon gång så. Vill hälsa på Rob, Rebecca och Don.
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Hehe, nej.
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja.
11. Varit med i någon bilolycka? Ja, men inte så farligt. Bilen körde bara av vägen och ner i ett dike. Inga skador, varken på mig, någon annan, eller bilen.
12. Krutonger eller baconbitar? Krutonger.
13. Favoritdag på veckan? Den dagen jag inte jobbar.
14. Favoritrestaurang? Lilla Krogen.
15. Favoritsport: Hmmm... volleyboll? Tennis? Pingis? Kanske? Nåt med boll över nät.
16. Favoritdrink:  Jägershots.
18. Walt Disney eller Warner Bros: Disney för animerat, Warner Bros. för live action-film.
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: Ingen. Snabbmat är helt värdelöst.
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Gräddvit med små rutor i mönster.
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen. Har inte tagit det än.
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån? Mitt jobbs revisor, med mitt lönebesked.
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Hmm, vilken affär jag VALT att göra det? Discshop, kanske? Notera att det aldrig händer.
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar och spelar Playstation 3, eller försöker få tag på kompisar över telefonen.
25. När går du och lägger dig? Med arbetspass som täcker dygnet runt så har jag ingen fast tid då jag går och lägger mig. Men är jag långledig så sover jag oftast från 02:00 till 09:30 på morgonen.
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Ingen eftersom det är omgjort till en blogghistoria.
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Ingen eftersom det är omgjort till en blogghistoria.
28. Vilket tv-program missar du inte? Lost
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Bra fråga. Jag kommer faktiskt inte ihåg. Ska ut med jobbet nu på onsdag och äta. Åt en pirog från ett utekök när jag var på väg hem med en massa okända människor, räknas det?
30. Ford eller Chevrolet? Helst inget av dom.
31. Vad lyssnar du på just nu? Kent.
32. Vilken är din favoritfärg? Magenta.
33. Hav eller flod? Hav.
34. Hur många tatueringar har du? Ingen, än.
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej.
36. Katt eller hund? Båda. Har haft katt innan, men jag är glad att slippa få alla mina kläder nerhårade hela tiden.
37. Sommar eller vinter? Sommar.
38. Är du singel? Ja.
39. Är du kär i någon? Inte nu längre. :( Vi får se vem nästa stackare blir.
40. Klockslag när du blev färdig med det här mailet? 04:19

Förresten, jag är lite nyfiken på vem min besökare från Tomelilla är? Jag är inte ens säker på att jag känner någon där. Gör dig tillkänna i en kommentar, om du vågar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0