årets julklapp


God Jul 2003!

Snubblade över listan över tidigare års juklappar (årets blev spikmattan), och jag fattar verkligen inte hur någon kan lägga någon som helst vikt vad de som utser årets present har att säga om någonting över huvudtaget, speciellt inte när man kollar på tidigare "årets julklappar". Boken, kokboken, ljudboken, datorspel, TV-spel, CD-skivan, verktyget, till och med jävla mössan har vart årets julklapp. Och inget specifikt inom sagda kategorier heller, utan det har verkligen presenterats så luddigt och suddigt som jag precis skrev det. Varför inte vara lite mer specifik och rekommendera en särskild bok, TV-spel, CD-skiva, och så vidare? Förra året var också en höjdarpresent.

2008 - En upplevelse
Va fan? Vad för upplevelse är det egentligen? Kom igen! Det kan i stort sett innebära allt från en promenad till busshållsplatsen till att man blir inlåst i en källare i Österrike i 25 år.


God Jul 2008!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hahahaha jag vill sitta inlåst!!!! PLZ ricard...jag önska mig det i julklapp istället för mer krig!!!! :P

2009-12-07 @ 06:42:46
Postat av: Ricard med bara C

Det ska jag ordna. ;)

2009-12-09 @ 11:44:13
URL: http://elgee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0