vaccinerad



Var och vaccinerades igår, vid 5-tiden. Fick stå i en skitlång kö i en timma innan jag fick sprutan. När jag kom hit till jobbet, klockan 11 igår kväll, kände jag inte av det alls, trots att min kollega tyckte att jag såg helt färdig ut, men nu känner jag mig helt slut i kroppen och det känns som om någon gett mig en gammal hederlig muskeldödare på armen. Hade lite ont i lederna tidigare också.

Hade egentligen inte tänkt ta någon spruta överhuvudtaget, men jag fick ett övertygande argument från en av mina familjemedlemmar, och jag är inte tjurskallig nog att väja för ett bra argument när jag hör det. Tack och så lov har jag sluppit huvudvärken och kräkningarna. Så jag antar att jag kom lindrigt undan. Borde nog kännas bättre när jag vaknar sen i eftermiddag.

Nu jobbar jag bara en natt till, sedan väntar fem härliga dagar av fullkomlig lättja. Helt sjukt. Har jobbat så mycket på sista tiden så det kommer kännas som en hel semester. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0