ny utmaning

Svara på dessa frågor med endast en valfri artists eller grupps låttitlar. Eftersom Krajks utmanade mig så utmanar jag henne tillbaka. Bandet i mina svar är Kent.

Är du kvinna eller man?
Cowboys

Beskriv dig själv.
Sundance Kid

Vad tycker du om dig själv?
Livräddaren

Vad tycker du om livet?
Socker

Beskriv var du bor för tillfället.
Sverige

Din bästa vän är.
Vi mot världen

Din favoritfärg är?
Rödljus

Favorittid på dagen.
Tick tack

Vad är livet för dig?
Ett tidsfördriv att dö för

Hur har sommaren varit?
En himmelsk drog

Det bästa rådet du kan ge.
Våga vara rädd

Det sämsta rådet du kan ge.
Ingen kommer att tro dig

Dagens tanke.
Ingenting

Hur skulle du vilja dö.
Indianer

Din själs nuvarande tillstånd.
Kärleken väntar

Felen du kan leva med.
Lämnar

Ditt motto.
Töntarna

Kommentarer
Postat av: Martina

I have antagit din challenge! :D

2009-10-19 @ 16:46:06
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Sandra

Det är nästan så jag hade velat snotta den här listan!



Det här med att förlora någon är alltid svårt...

2009-10-19 @ 18:19:52
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Den som väntar på nått gott

Din själs nuvarande tillstånd.

Kärleken väntar



Det har du rätt i, det är dig jag väntar på.

2009-10-23 @ 10:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0