vafaaaan?



Jag tänkte skriva ett litet inlägg om min lilla kaffebryggare som jag har i min lilla lägenhet. Jag skämtar inte, det är nog världens minsta kaffebryggare, tur är väl det, annars hade den inte fått plats i min lilla lägenhet.

Bilden ja. Ni ser att den inte är rättvänd. Det är lite märkligt. I alla mina andra program visas den helt rätt, men nu när jag laddade upp den här så blev bilden helt plötsligt trött och ville inte vara med längre. Vad är det för jävla stil?? Blogg.se har inte heller någon bildredigeringsmodul så man kan inte rotera uppladdade bilder med ett enkelt knapptryck. Jag ska testa att redigera bilden i mitt program och rotera den 90 grader motsols, trots att det blir fel, så kanske det blir rätt. Låt oss se:



GAAAAAH! Nu skiter jag i det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0