slö söndag

Hmm. "Fråga Ricard" blev inte riktigt den hit jag hoppats på. Även om jag fick in en del frågor så var de flesta från Krajks, och även om jag gillar att svara på Krajks frågor så var det inte riktigt meningen med inlägget. Annars hade det hetat "Krajks frågar Ricard", vilket det inte gjorde. Ingen har hittills ställt några nya frågor nu heller, så jag lägger ner det.

Sitter på jobbet med 5 timmar arbetstid kvar. Och knappt 10 minuter arbetsuppgifter. Jag skulle visserligen kunna göra nattpasset en tjänst och göra lite av hans arbete, men vad ska han hitta på då? Som tur är så har jag den vita minidatorn med mig idag också, laddat med en massa avsnitt av serierna "Better off Ted" och "Mad Men". Sen kan jag ju uppdatera bloggen också. Så helt sysslolös är jag tack och lov inte, men det är knappast det jag har betalt för. Tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Krajks

Jag tycker att "Krajks frågar Ricard" var en exemplarisk idé! Men det dög ju tydligen inte. Ditt flepp.

2010-01-17 @ 23:51:26
Postat av: Martina

Tja, tydligen FÅR du ju betalt för att kolla tv-serier och blogga. Ditt flepp.



(?)

2010-01-18 @ 20:06:47
URL: http://www.martinaa.se
Postat av: Ricard med bara C

Krajks: "Krajks frågar Ricard" ÄR en bra idé, men det var inte tanken med "Fråga Ricard". Ditt flepp.



Martina: Om det vore sant så skulle jag stanna hemma och göra det istället. Fitt dlepp. :P

2010-01-19 @ 00:26:42
Postat av: Krajks

Det var dåligt för det hade ju varit en bra tanke. Ditt dubbelflepp.

2010-01-19 @ 19:01:12
Postat av: Ricard med bara C

Krajks: Det är inte för sent. Ska vi köra ett "Krajks frågar Ricard"?

2010-01-20 @ 06:14:40
Postat av: Ricard med bara C

Krajks: Just det ja, ditt trippelflepp, glömde jag ju skriva. :P

2010-01-20 @ 06:15:45
Postat av: Krajks

Ja, det låter som en fantastisk idé. Jag har massor av frågor! Ditt flepp deluxe med plusmeny!

2010-01-20 @ 14:34:52
Postat av: Ricard med bara C

Fråga bara på, Krajks! :D

2010-01-20 @ 21:04:30
Postat av: Krajks

Mäh! Här? Bara sådär? Ska du inte uppvakta mig med en middag med levande ljus först? Eller i alla fall ge mig ett inlägg där jag får en egen kommentartråd att fråga i?

2010-01-20 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0